اهمیت یک فنجان قهوه صبحگاهی را نادیده گرفت. نوشیدنی صبحانه چیزی بیش از صرف انرژی روزانه به شما می دهد.
اغلب این اولین چیزی است که بعد از خمیر دندان خود می چشید. داشتن یک قهوه گانودرما لاته بی نظیر می تواند روز شما را خراب کند، در حالی که یک دمنوش خوش طعم می تواند شروعی الهام بخش باشد. در دنیای امروز که اخبار ناامیدکننده است، زمانی برای هدر دادن یک فنجان قهوه بد وجود ندارد.
انجمن ملی قهوه تخمین می زند که 62 درصد از آمریکایی ها قهوه می نوشند و به طور متوسط، این مصرف کنندگان روزانه حدود سه فنجان قهوه می نوشند. این مقدار جاوای زیادی است که در کافی شاپ ها و خانه جریان دارد.
روشی که آمریکاییها کافئین خود را مصرف میکنند همیشه در حال تغییر است، اما تعداد انگشت شماری از برندها، برشتهکنندهها و تولیدکنندگان وجود دارند که سالها، اگر نگوییم دههها، محبوبترین عرضهکنندگان قهوه باقی ماندهاند. برخی از آنها به حق مستحق جایگاهی در اشتهای آمریکا هستند.
دیگران به توضیح بیشتری نیاز دارند. این فهرست بر اساس تخمین متواضع ما، جایگاه برندهای معروف قهوه را برجسته میکند.
در سال 1926، یک کارآفرین مبتکر به نام ویلیام بلک وارد تجارت آجیل شد.
زمانی که اقتصاد تنها سه سال بعد از بین رفت، بلک تمرکز شرکت خود را تغییر داد که به درستی به نام Chock Full o’ Nuts نامگذاری شد و شروع به برشته کردن دانههای قهوه کرد (که در آن زمان ارزانتر بودند).
این موضوع باعث میشود که انسان تعجب کند که آیا رکود بزرگ عبارتی است که بهتر است برای بیان تاریخچه تجارت جاوا بلک استفاده شود یا برای توصیف وضعیت قهوهخور بدشانسی که با قوطی از این مواد زین میشود.جدا از همه شوخی ها، چیزی برای گفتن در مورد طول عمر وجود دارد و Chock Full o’ Nuts آن را دارد.
از این گذشته، به سختی ظرفی از قهوه وجود دارد که بتواند روی پیشخوان مادربزرگ شما بنشیند بدون اینکه طعمی مانند این را تغییر دهد.
چه در حال ریختن روی قوطی تازه خریداری شده باشید، چه از موادی استفاده کنید که به طرز غیرقابل تشخیصی قدیمی هستند، احتمالاً آرزو خواهید کرد که ای کاش این قهوه سرشار از طعم بود.