بحث همچنین بر پیامهای کلیدی مصرفکننده برای میوه خشک انجمادی و صنایع غذایی گستردهتر و چگونگی جلوگیری از سردرگمی مصرفکننده در صورت تغییر توصیههای بهداشت عمومی متمرکز شد.
یک چالش کلیدی، درک مصرفکننده از انواع مختلف میوههای خشک در محیط غذا، همراه با این تصور غلط عمومی است که بیشتر میوههای خشک حاوی قندهای افزوده شدهاند.
پیامرسانی استاندارد که به مصرفکنندگان توصیه میکند فهرست مواد تشکیل دهنده و اطلاعات تغذیه را مطالعه کنند، احتمالاً مفیدترین راه برای اطمینان از درک و تشخیص دستههای مختلف میوه خشک عید توسط مصرفکنندگان است.
نحوه قرارگیری و بازاریابی میوه های خشک در محیط غذایی به منظور ایجاد انتخاب برای مصرف کننده نیز ممکن است تأثیرگذار باشد، به عنوان مثال، به عنوان یک ماده غذایی ترکیبی، به عنوان یک ماده غذایی یا به عنوان یک میان وعده کار توسعه عمدتاً بر مناسبتهای کوچک میانوعده متمرکز است.
اما فرصتی برای افزودن فیبر به رژیمهای غذایی با افزودن میوه خشک هلو خرد شده به وعدههای غذایی، و افزودن ارزش غذایی به غذاهای فرآوری شده و محصولات پخته شده با گنجاندن میوههای خشک وجود دارد.
این سناریو در بخش مراقبت برجسته شد که به موجب آن به افراد مسن و کسانی که مراقبت های تسکینی دریافت می کنند اغلب ملین داده می شود، در حالی که بهبود رژیم راه حل مطلوب تری است.
به عنوان مثال، ارائه آلو خشک و میوه خشک میوس با صبحانه همچنین فرصتی برای بهبود محتوای فیبر رژیم غذایی کودکان از طریق وعده های غذایی مدرسه و ناهار بسته بندی شده وجود دارد.
- منابع:
- تبلیغات: