برای جلوگیری از خطا، داده ها در دو نسخه ثبت شدند. پیامدهای اولیه، برآوردهای دانش از تجزیه و تحلیل Rasch بود که در بالا توضیح داده شد داده ها به صورت میانگین جیوه در تلویزیون توشیبا بیان می شوند.
برای ارزیابی تفاوت های گروهی از آزمون های ناپارامتریک استفاده شد از نظر آماری معنی دار در نظر گرفته شد. این تجزیه و تحلیل های آماری با استفاده از نرم افزار انجام شد.
نمونه ای متشکل از 30 شرکت کننده به روش نمونه گیری در دسترس جمع آوری شد. نمونه متشکل از (پرستاران، پزشکان و شیمیدانان) و تصمیم گیرندگان بود که همگی به طور متوسط 10 سال در بیمارستان کار می کردند از این تعداد، 15 نفر زن و 15 نفر مرد (سنین 35 تا 40 سال) بودند.
داده ها از طریق مصاحبه جمع آوری و برای به دست لباس مجلسی کوتاه آوردن یک دید کلی از مواد مورد بررسی قرار گرفت. داده های شفاهی به متن رونویسی شد و بر اساس دسته بندی ها طبقه بندی شد.
ما واحدهای تجزیه و تحلیل را شناسایی کردیم، سپس به طور آشکار واحدها را کدگذاری کردیم، و سپس از طریق کدگذاری محوری به آنها یک دسته و یک کد اختصاص دادیم.
یعنی ما مقولهها را در موضوعات و الگوها گروهبندی کردیم، دستهها را به هم مرتبط کردیم و الگوها برای چاق شدن کودک 7 ساله و روابط را با واحدهای تحلیل مثال زدیم و توضیحاتی را توسعه دادیم.
مطابق با استراتژی توضیحی متوالی مطالعه ترکیبی مورد استفاده، پس از انجام هر دو مرحله کمی کیفی، تفسیر نتایج مشترک انجام شد که برای آن یک روش تحلیل انتگرالی از هر دو نتیجه بر اساس مراجع نظری انجام شد و که برای آن مثلث بندی اطلاعات با توجه به منبع اطلاعاتی و مطلعین است.
این مطالعه برای بررسی اراد برندینگ و تایید کمیته اخلاق و تحقیقات بیمارستان ارسال شد و از کلیه شرکت کنندگان رضایت آگاهانه اخذ شد نمونه مطالعه کمی شامل 160 متخصص بود که 80 درصد آنها زن و 20 درصد مرد بودند.
- منابع:
- تبلیغات: